חולצת פסים שאת חייבת ומגבת של מעצב על: 5 פריטים לפתוח איתם את הסופ"ש

אין כמו חולצת פסים בשחור-לבן שתתאים לכל לוק, במיוחד אם היא רחבה ועוטפת • בית האופנה BOSS משיק קולקציית הום שנוחתת לראשונה בארץ ועוד כמה פריטים שיעשו לנו קצת טוב על הלב

MADAM BUBU חולצת אותנטיות, מחיר: 289 שקלים. צילום: עמית אופק

המעצבת עתר שיבק דקל בעלת המותג MADAM BUBU משיקה קולקציית קיץ חדשה תחת השם "החיטה צומחת טוב" שנועדה להעניק אופטימיות ולשאת תפילה לימים טובים יותר.

הבדים נעימים, נושמים ואווריריים המותאמים למזג האוויר החם והמידות נדיבות, מ-36 ועד 48. התאהבנו בחולצת הפסים בשחור-לבן בעלת גזרה רחבה ועוטפת שמתאימה לכל יום ולכל מצב רוח. את הקולקציה ניתן לראות בחנות "הפרלמנט של עתר" בבית יהושע או באתר

KAWAYAN מותג הלייף סטייל של המעצבת ענת חפץ מציג קולקציית משקפי שמש בעיצוב מקומי. דגם LIN LIN מוצלח במיוחד. מדובר במשקפי שמש אצטט ידידותיים לסביבה עם עדשות ZEISS איכותיות ומסגרת עגולה בשחור מבריק, מט, שקוף או מנומר עדין. מחיר המשקפיים: 1,000 שקלים כולל קופסא מהודרת קשיחה, דמוית עור עם סגירת מגנט. להשיג באתר

משקפי שמש KAWAYAN דגם LIN LIN / צילום: עידו לביא

רשת הלב הכחול, המתמחה בנעלי נוחות מצרפת לשורותיה את UNISA, מותג הנעלה ספרדי אופנתי בהשראה ים תיכונית העשוי כולו בעבודת יד ומאופיין בנוחות, חומרי גלם איכותיים ועבודת יד מסורתית. סנדלי העקב בצבע זהב הם בדיוק מה שצריך לעונת האירועים והחתונות - נוחות, יפות ואיכותיות. לכבוד השקת המותג רוכשים ב-500 שקלים ומשלמים 350 שקלים באמצעות קוד קופון 2024AVIV.

נעל סלינג בק מבית UNISA, מחיר: 750 שקלים לפני הנחה, להשיג ברשת הלב הכחול ובאתר / יח"צ 

בית האופנה BOSS אחראי לכמה מפריטי המפתח שמרכיבים לנו את המלתחה, וכעת הוא מתרחב אל עולם הלייפסטייל עם קו ה-HOME שנוחת בארץ לראשונה. הפריטים מציגים עיצוב חדשני, שמצד אחד מעניק לחלל הבית תחושה חמה ונעימה, ומהצד האחר משדר ניקיון ויוקרה על-זמנית. העיצוב נשען על הצבעוניות האייקונית של המותג, המבוססת על שחור, לבן וקאמל.

BOSS HOME, מגבות 129 שקלים, צילום: יח"צ פקטורי 54

קולקציית הבית נוצרה תחת הסלוגן "תהיו הבוסים של עצמכם", גישה המובילה את בית האופנה בוס בכל העונות האחרונות. קולקציית הבית מתמקדת בחדר השינה ובחדר האמבטיה. אהבנו במיוחד את מגבות הפיקה עם הלוגו הרקום שמתיישבות לנו יופי בחדר הרחצה ומרימות את הסטייל.להשיג בחנות הדגל בקניון רמת אביב ובאתר פקטורי 54.

לרגל יום העצמאות ה-76 של מדינת ישראל, קניוני עופר בשיתוף פעולה עם קבוצת "האחים" המעצב ניל כהן יוצאים במבצע גיוס כספים לטובת מרכזי חוסן לקהילת יישובי העוטף. 16 קניוני עופר ברחבי הארץ ימכרו חולצות טי שרט אופנתיות ומעוצבות  במחיר מיוחד: 30 שקלים בלבד, על כל קנייה תוכפל סכום התרומה על ידי קניוני עופר ותמסר למרכזי החוסן.  

מיזם החולצות שהינו שיתוף פעולה בין מסעדת האחים של אסף ויותם דוקטור למותג קון של המעצב ניל כהן,

החולצות של פרויקט עוטףמעוטרות באיורים המייצגים את מגוון ישובי וקיבוצי העוטף שנפגעו באירועי 7 באוקטובר,  בניהם: עוטף, חולית, קיבוץ בארי, חולית, קיבוץ נחל עוז, קיבוץ רעים ועוד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר