המשטרה עצרה ארבעה חשודים בירי בנרגילה בר ברהט

תשעה פצועים פונו לביה"ח סורוקה • היורים, צעירים תושבי העיר, יובאו בפני בית משפט • החקירה נמשכת

הדרום הפרוע: הרס בנרגילה בר ברהט // קרדיט: ידיעות מהשטח בטלגרם

הדרום הפרוע: המשטרה עצרה היום (שבת) ארבעה חשודים במעורבות באירוע הירי בנרגילה בר בעיר רהט. כזכור, בליל שישי הגיעו חמושים לנרגילה בר בעיר וביצעו ירי לעבר אנשים שבילו במקום. כתוצאה מהירי נפצעו תשעה תושבים באורח בינוני, ופונו לקבלת טיפול רפואי בביה"ח סורוקה בבאר שבע.

הערכה הראשונית הייתה כי הירי נגרם בעקבות סכסוך בין משפחות. ראש עיריית רהט פאיז אבו סהיבאן, בשיחה עם "ישראל היום" טוען כי הירי מהלילה האחרון ברהט הוא איום מפורש הנוגע לגביית דמי חסות: "זה פרוטקשן, אין סכסוך, דיברתי עם סגן השר (לביטחון פנים) יואב סגלוביץ' ועם מפקד המרחב, כיסו את זה כאילו מדובר על ירי בעקבות שהייה ועבודה במקום של נערות ערביות. כאילו זה לא מקובל. סיפור האמיתי זה פרוטקשן גרידא".


כמו כן, אבו סהיבאן שואף כי רהט תהיה העיר הראשונה שתזכה לניקוי מוחלט של הנשק הבלתי חוקי: "אלה יורים עכשיו לרהט שבוע שלם על שני בתי קפה, מחר זה גולש לבאר שבע. הפכנו לשדה אימונים של מחבלים שיוצאים בסוף וזאת קטסטרופה על כולם – עוד מעט הם ייצאו לתל אביב", זעק והוסיף, "יש לי ביקורת על המשטרה, אמרנו לא אחת, את הנשק הזה צריך להוציא אותו, לחפש אותו. אמרתי ליואב סגלוביץ', 'אל תחסוך כלום', כמו שראינו בתל אביב, את כל היחידות המיוחדות צריך פה ברהט – צבא שב"כ וכולם. שיעשו מרהט מודל", דרש ראש העיר.

אירוע זה כאמור מצטרף לירי מיום רביעי האחרון לסניף של קפה קפה בעיר, שם זה נגמר בעצור אחד. 

החשודים בירי, תושבי רהט בני 30-20, נעצרו היום ויובאו בתחילת השבוע בפני בית משפט. החקירה נמשכת.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר