X

בני המזל הזה הם הנאמנים ביותר, לפי אסטרולוגים

בני מזלות מסוימים תמיד יציעו כתף להישען עליה. וזה לא רק אלו שמופיעים למסיבות שלכם; מדובר בתמיכה בלתי מעורערת, הגנה עזה ויכולת מדהימה לדעת בדיוק מתי אתם צריכים תמיכה או מקלט. 6 המזלות הנאמנים ביותר בסדר עולה

חברות. צילום: pixabay / grumpybeere

בעולם של חברויות מתפתלות וקשרים רופפים, נאמנות היא מצרך יקר ערך. כולנו רוצים חברים שיהיו לצידנו לאורך כל הדרך, שיתמכו בנו ברגעים קשים ויחגגו איתנו את ההצלחות בחיינו. אז איפה אפשר למצוא את האנשים הנאמנים האלה? מסתבר שהכוכבים יכולים לתת לנו קצת תובנות.

לפי האסטרולוגיה, חכמת הכוכבים, ישנם מזלות מסוימים שנוטים להיות נאמנים יותר מאחרים. מזלות אלו ידועים ביכולתם ליצור קשרים עמוקים ועמידים, להציע תמיכה בלתי מתפשרת ולשמור על סודות כמוצר סודי ביותר. אז אם אתם מחפשים חברות נאמנה שתחזיק מעמד לאורך זמן, כדאי לכם לשים לב לאנשים שנולדו תחת המזלות הבאים:

בני מזלות מסוימים נוטים להיות נאמנים יותר מאחרים, צילום: vecteezy / yganko

6. אריות: נאמנים בתמורה

אריות מביא את אור השמש שלהם לכולם. הם יהיו המעודדים הגדולים ביותר שלכם ויאירו כל חדר בהתלהבותם. אבל מזל אריה משתוקק לנאמנות בתמורה. התמיכה הבלתי מעורערת שלהם תלויה בתחושת מסירות הדדית, כך שאם אתם מחפשים חבר לימים סגיריריים, ייתכן שהמזל הזוהר הזה לא יהיה ההתאמה המושלמת שלכם.

5. עקרבים: נאמנות כרחוב דו-סטרי

עקרבים הם חידה אפופה באוויר של מסתורין. זכייה באמונם טעונה מאמץ, אבל מי שיצליח ימצא חבר נאמן ומגונן עד מאוד. רק זכרו, בגידה היא כרטיס בכיוון אחד החוצה מהמעגל הפנימי שלהם. בני מזל עקרב מעריכים נאמנות מעל הכל, והנאמנות שלהם באה עם ציפייה לכנות ולמחויבות בלתי מעורערת.

באש ובמים. חברות אמיתית, צילום: pixabay / fotografielink

4. גדיים: האחריות האמינה

נשלטים על ידי כוכב האחריות, שבתאי, בני מזל גדי מביאים נאמנות כמו שעון. מעמיתים שעושים באופן עקבי מעל ומעבר ועד לבני משפחה שניתן לסמוך עליהם באש ובמים, הגדיים המעשיים הללו הם התגלמות האמינות. הם אולי לא הכי ראוותניים בגילויי החיבה שלהם, אבל הפעולות שלהם מדברות בעד עצמן. כשמצב קשה או מאתגר, חבר בן מזל גדי יהיה הראשון להפשיל שרוולים ויציע תמיכה בלתי מעורערת ויד יציבה שתלווה אתכם בסערה.

3. דגים: הרגישות האמפטית

דגים אינם חוששים להציג בגלוי את הרגשות שלהם ולכוון ישירות לרגשות הסובבים אותם. הנאמנות שלהם נובעת מרצון אמיתי לראות את כולם מאושרים, והם יעשו הכל ללא אנוכיות כדי שזה יקרה. בני מזל דגים הם מערכת התמיכה הרגשית שמעולם לא ידעתם שאתם צריכים, מציעים אוזן קשבת, כתף לבכות עליה, ואולי אפילו קופסת טישו (כי בואו נהיה כנים, לפעמים דמעות הן בלתי נמנעות).

יד תומכת, צילום: pixabay / sasint

2. סרטנים: מקלט של אהבה

סרטנים שמים את יקיריהם במקום הראשון. האינסטינקטים המטפחים שלהם יוצרים מקלט בטוח עבור הקרובים אליהם. הם משתוקקים לבית חם ואוהב ומרעיפים את מי שאכפת להם מהם בחיבה, ואולי גם בצלחת עוגיות טריות אפויות. בני מזל סרטן הם החברים שזוכרים את יום ההולדת שלך, מציעים עצות חכמים (אם ביקשתם, או לא), ותמיד נמצאים שם כדי לחגוג את הניצחונות שלכם, גדולים כקטנים. נאמנותם קבועה ומנחמת כמו כוס מים קרים בימי חמסין.

1. שוורים: חזקים, יציבים ומנצחים במירוץ

בני מזל שור אולי עקשנים, אבל התכונה הזו מתורגמת ליציבות ונאמנות בלתי מעורערת עבור מי שזוכים למקום במעגל הפנימי שלהם. הם מתחממים לאט, אבל ברגע שהם מוכנים, הם חברי אמת עם המציגים כישרון נדיר לנווט בסערות החיים בשלווה בלתי מעורערת. כמו עץ ​​אלון אדיר, חבר בן מזל שור מספק תחושת ביטחון ויציבות. הנאמנות שלו קבועה, אינה צלויה בדבר ותמיד אפשר לסמוך עליה.

אז בפעם הבאה שאתם מטילים ספק בנאמנותו של חבר, הסתכלו בכוכבים. הם יכולים לחשוף את המעמקים החבויים של בן לוויה מסור באמת, סוג של חבר שיעמוד לצידך במהלך המצוקות והניצחונות של החיים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר